Po raz kolejny trwa akcja marketingowa sprzedawców.
Wiąże się to z możliwością zakupu produktów po okazyjnej cenie. Jednak czujność i rozwaga powinna być nieodłącznym towarzyszem podczas każdej wyprawy do sklepu. łatwo ulec emocjom. Łatwo ulec emocjom zwłaszcza podczas tego typu akcji, dlatego konsumenci powinni pamiętać o kilku podstawowch zasadach:
- sprzedawca nie ma obowiązku przyjmować zwrotów towarów zakupionych w sklepach stacjonarnych
- zwrot jest możliwy tylko jeśli zakupy dokonane zostały w sklepie internetowym, czyli stroną umowy sprzedaży zawartej przez konsumenta musi być przedsiębiorca
- mają prawo do reklamacji – produkt zakupiony w atrakcyjnej cenie można reklamować, konsument ma takie same prawa jak zwykle, nie ma znaczenia, że towar został przeceniony, chyba że przyczyną obniżki była konkretna wada i klient został o niej poinformowany
W przypadku wątpliwości lub problemów można zadzwonić na infolinię konsumencką napisać maila na adres:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
, skontaktować się rzecznikiem konsumentów lub Inspekcją Handlową. Jeśli są kłopoty ze sklepem z innego kraju UE pomoc można uzyskać w Europejskim Centrum Konsumenckim.więcej informacji na:
https://www.uokik.gov.pl/